Support

Support op Moodle

Moodle is gebruiksvriendelijk, toch blijft support nodig voor cursusontwikkelaars, docenten en trainers. Bijvoorbeeld voor:

  • installatie van extra module of plug-in
  • klankborden over een specifieke instelling
  • uploaden van grote aantallen gebruikers
  • samen instellen van groepen en groeperingen

Elke organisatie die Moodle gebruikt, wil kunnen terugvallen op een deskundige supportdesk die de vragen oppakt, communiceert over de voortgang en ook de vraag of het probleem snel en accuraat oplost. Middels een ticketsysteem en een separaat telefoonnummer ondersteunen wij onze klanten bij het goed inzetten van Moodle. Elke ticket kan worden gevolgd via customerservices.avetica.nl.

Onze CustomerServices is te bereiken via:

Van supportvraag naar kennisdeling

Van een aantal vragen die gesteld worden, zal ook (zonder vermelding van namen) een blog worden geschreven met eventueel een instructiefilmpje. Zo delen we de kennis met alle Moodle gebruikers via Moodlefacts.nl.


Hoe maakt Avetica e-learning bereikbaar?

Door één supportmedewerker 1e lijn support te laten verzorgen en meerdere technische consultants 2e lijns support.