Blog

Optimale serviceverlening met Permanente-educatie.nl

9 augustus 2008

Testimonials

Als leverancier van medische instrumenten streven wij niet alleen naar kwalitatief hoogstaande instrumenten, maar ook naar een optimale serviceverlening. E-learning middels Permanente-educatie.nl stelt onze eindgebruikers in staat om op hun gemak en op een tijd dat het hen uitkomt meer te leren over de BladderScan® BVI 3000. Niet alleen kunnen ze leren hoe ze correct het instrument moeten gebruiken maar ook meer achtergrond over waarom er überhaupt een scan gemaakt dient te worden.

Aangezien we het in Nederland al gauw hebben over meer dan 25.000 verpleegkundigen die met een BladderScan® werken is het internet al gauw een geschikt medium voor kennisoverdracht. Wij hopen met een dergelijke ondersteuning ons steentje bij te dragen aan een betere zorg in Nederland. Tevens is service daadwerkelijk een concreet punt waarop je als leverancier je kan onderscheiden van andere potentiële leveranciers. Een goede service is dan ook van cruciaal belang om klanten aan je te binden voor de langere termijn.

De kosten van de ontwikkeling van een online klinische les voor Permanente-educatie.nl worden dan al gauw terugverdiend. Het stelt ons in staat om ons duidelijk te differentiëren ten opzichte van onze concurrentie en het stelt daad bij woord dat wij daadwerkelijk een bedrijf zijn dat innoverend bezig is.

Jelle J. Miedema
Manager Marketing & Sales
Verathon Medical Europe BV

Tags

 

Comments are closed.