Blog

Agents leren online examenstof

1 november 2007

Actueel

Fourplus is een facilitair contact center in Hilversum, waar kwalitatief hoogwaardige afhandeling van klantencontacten centraal staat in de dienstverlening. Momenteel werken meer dan 200 enthousiaste agents voor diverse opdrachtgevers. Nieuwe medewerkers doorlopen eerst een trainingsprogramma, dat in combinatie met werkervaring binnen 3 maanden leidt tot het behalen van een diploma.  Met de interne opleiding speelt Fourplus in op de inmiddels in de branche gebruikelijke certificering (SECC) van medewerkers.

{mosimage}Het opleidingstraject wordt via Moodle gefaciliteerd, waardoor nieuwe agents snel inzetbaar zijn en er meer controle is over de leervorderingen. Vooral de uitgebreide mogelijkheden van het leermanagementsysteem heeft Fourplus voor Moodle van Avetica doen kiezen. Naast het opleidingstraject gebruikt Fourplus Moodle bijvoorbeeld ook bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers, door voor de sollicitatie kennisniveau, taal- en commerciële vaardigheden te testen. 

Tags

 

Comments are closed.